Обмін і повернення

Умови обміну товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі.

Обмін товару належної якості проводиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • збережено споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Роз’яснення:

Товарний вигляд: новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам’ятати, що не рекомендується пошкоджувати ці елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.

Пломби, ярлики та розрахункові документи, також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар – ситуація буде аналогічною.

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
  • відшкодування витрат усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.

Доставка великогабаритних товарів та товарів вагою понад п’ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) 

Процедура повернення та обміну товару Належної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар оформивши форму на сайті;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
  4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта. 

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту на адресу Луцьк відділення №1 Маланчук Маша


Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти.

Для оформлення обміну треба заповнити заявку.
Після цього на електронну пошту вам напише наш менеджер по сервісу

 

 

 

 

КОРЗИНА

close



Підтвердити покупку
Ми надіслали в мобільний додаток банку підтвердження для оформлення Покупки Частинами
Номер замовлення: ---
Сумма замовлення: ---
Платежів: --- по ---